-
Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση ξενοδοχείου;
Η διαδικασία είναι απλή κι ολοκληρώνετε με μόλις 3 κλικ. Επιλέξτε τον προορισμό που σας ενδιαφέρει και ημερομηνίες για την άφιξη και αναχώρηση σας στα αντίστοιχα πεδία της αναζήτησης ξενοδοχείου. Επιλέξτε τον αριθμό δωματίων και τα άτομα που θέλετε να διαμείνουν στο κάθε δωμάτιο. Κάντε το πρώτο κλικ στο κουμπί αναζήτηση και περιμένετε να εμφανιστούν τα αποτελέσματα. Προσοχή στο πεδίο προορισμός γράψτε την πόλη που επιθυμείτε σε λατινικούς (Αγγλικούς) χαρακτήρες. Εφόσον υπάρχουν παιδιά ( μέχρι 12 ετών ) μπορούν να διαμείνουν στο ίδιο δωμάτιο με τους ενήλικες. Μέγιστή χωρητικότητα 2 ενήλικες και 2 παιδιά ανά δωμάτιο. Σε περίπτωση που το παιδί είναι άνω των 12 ετών θεωρείτε ενήλικας από το ξενοδοχείο οπότε το εισάγετε στον αριθμό των ενηλίκων. Αν υπάρχει ένας ενήλικας και ένα παιδί τότε το εισάγεται ως ενήλικα στον αριθμό ενηλίκων. Παιδί κάτω των 2 ετών δεν χρειάζεται να δηλωθεί στην μηχανή αναζήτησης. Η επόμενη σελίδα είναι τα αποτελέσματα με τα διαθέσιμα ξενοδοχεία και τους τύπους δωματίων. Όλα τα ξενοδοχεία και οι τύποι δωματίων που εμφανίζονται είναι διαθέσιμα. Αφού βρείτε το ξενοδοχείο που θέλετε και επιλέξετε τον συγκεκριμένο τύπο δωματίου που σας ενδιαφέρει κάνετε το δεύτερο κλικ στο κουμπί Κράτηση Τώρα! Θα μεταφερθείτε στην σελίδα με τα στοιχεία κράτησης και πληρωμής. Εδώ συμπληρώνετε με λατινικούς χαρακτήρες τα ονόματα και τα επίθετα των επισκεπτών, τα στοιχεία επικοινωνίας και τον τρόπο με τον οποίο επιλέγεται να γίνει η πληρωμή. Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση και αποδεχθείτε την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου και τους όρους χρήσης του Airshop κάντε το τρίτο κλικ στο πεδίο Πληρωμή. Αν ο τρόπος πληρωμής που επιλέξατε δεν είναι με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα άλλα με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμή στο γραφείο, το πεδίο που θα πρέπει να κάνετε κλικ δεν θα γράφει Πληρωμή αλλά Ολοκλήρωση Κράτησης. Πλέον έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία, ακολουθεί η σελίδα επιβεβαίωσης.
-
Μπορώ να κάνω ταυτόχρονη αναζήτηση για περισσότερα από ένα δωμάτια;
Ναι, ο μέγιστος αριθμός που μπορείτε να επιλέξετε από την μηχανή αναζήτησης στο πεδίο δωμάτια είναι 5 και η αναζήτησή σας θα είναι ταυτόχρονη για το σύνολο των δωματίων που επιλέξατε.
-
Μπορώ να κάνω ταυτόχρονη αναζήτηση για διαφορετικούς τύπους δωματίων;
Ναι, για κάθε δωμάτιο ξεχωριστά επιλέγετε τον αριθμό των ενηλίκων και των παιδιών, έτσι μπορείτε για παράδειγμα να κάνετε ταυτόχρονη αναζήτηση για ένα μονόκλινο δωμάτιο, ένα δίκλινο, ένα δίκλινο με παιδί, ένα τρίκλινο κ.ο.κ.
-
Πως μπορώ να κάνω ομαδική κράτηση;
Αν επιθυμείτε κράτηση για περισσότερα από 5 δωμάτια παρακαλώ επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο 8011 111222 για να σας εξυπηρετήσουμε.
-
Πρέπει να δηλώσω το παιδί στην αναζήτηση;
Ναι, το παιδί (-ια) ηλικίας από 2 έως 12 ετών πρέπει να δηλωθούν στην αναζήτησή σας καθώς και η ηλικία τους. Τα παιδιά έχουν το δικό τους κρεβάτι στο δωμάτιο εκτός και αν σε κάποιο συγκεκριμένο τύπο δωματίου αναφέρετε στα σχόλια ότι το παιδί μοιράζετε το ίδιο κρεβάτι με τους ενήλικες.
-
Πρέπει να δηλώσω το βρέφος στην αναζήτηση;
Όχι, τα βρέφη μέχρι και 2 ετών δεν χρειάζεται να τα δηλώσετε στην αναζήτησή σας. Η διαμονή τους είναι δωρεάν στο δωμάτιο των ενηλίκων και παρέχεται από το ξενοδοχείο baby cot.
-
Πως εμφανίζονται τα ξενοδοχεία στην σελίδα αποτελεσμάτων;
Η αρχική ταξινόμηση των αποτελεσμάτων είναι με βάση την τιμής από το φθηνότερο προς το ακριβότερο. Σας δίνετε η δυνατότητα να αλλάξετε τον τρόπο ταξινόμησης από την λευκή μπάρα που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το πρώτο αποτέλεσμα. Μπορείτε εκτός από την τιμή, να ταξινομήσετε τα αποτελέσματα βάση κατηγορίας ή και αλφαβητικά βάση ονόματος ξενοδοχείου.
-
Μπορώ να περιορίσω το εύρος των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φίλτρο που βρίσκεται στην στήλη αριστερά στην οθόνη σας. Σας δίνετε η δυνατότητα να γράψετε συγκεκριμένο όνομα ξενοδοχείου αν ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο, να δηλώσετε εύρος τιμής το οποίο θέλετε να διαθέσετε (οι τιμές αφορούν το σύνολο των διανυκτερεύσεων) να επιλέξετε κατηγορία καταλύματος, τύπο διατροφής, τοποθεσία, συγκεκριμένες παροχές που θέλετε να έχει το ξενοδοχείο ή τέλος συγκεκριμένη περιοχή που σας ενδιαφέρει να βρίσκετε να ξενοδοχείο. Το φίλτρο λειτουργεί σωρευτικά, τα αποτελέσματα που σας εμφανίζονται πληρούν όλα τα κριτήρια των επιλογών σας.
-
Μπορώ να δω όλα τα ξενοδοχεία στον χάρτη;
Ναι, κάνοντας κλίκ στην φωτογραφία του χάρτη, στην σελίδα των αποτελεσμάτων, που βρίσκεται αριστερά πάνω στην οθόνη σας, μπορείτε να βλέπετε ταυτόχρονα στην οθόνη σας το χάρτη με όλα τα διαθέσιμα ξενοδοχεία και λίστα των ξενοδοχείων δεξιά. Έτσι μπορείτε ταυτόχρονα και να πλοηγήστε στον χάρτη και να βλέπετε αναλυτικά τιμές και περιγραφή για το κάθε ξενοδοχείο.
-
Τι θα πει " Δωρεάν Ακύρωση " ή " μη επιστρέψιμη τιμή ";
Το δωρεάν ακύρωση και το μη επιστρέψιμη τιμή έχει να κάνει με την πολιτική ακύρωσης που έχει το ξενοδοχείο βάση συγκεκριμένης τιμής που διαθέτει. Στην περίπτωση της Δωρεάν Ακύρωσης μπορείτε ακυρώσετε την κράτηση σας και να γίνει ολική επιστροφή χρημάτων, μέχρι την ημερομηνία που σας δηλώνετε στην πολιτική ακύρωσης. Στην περίπτωση του μη επιστρέψιμη τιμή, η αξία της κράτησης σας δεν επιστρέφετε από το ξενοδοχείο οποιαδήποτε στιγμή και αν θελήσετε να ακυρώσετε μετά την κράτησή σας.
-
Οι τιμές που εμφανίζονται τι περιλαμβάνουν;
Όλες οι τιμές είναι τελικές και περιλαμβάνουν το τύπο γεύματος που περιγράφεται τους φόρους και την χρέωση υπηρεσιών. Σε κάποιες πόλεις έχει θεσπιστεί ένας νέος Δημοτικός Φόρος ο οποίος δεν περιλαμβάνεται στην τιμή και πρέπει να πληρωθεί τοπικά. Για όλες αυτές τις περιπτώσεις σας ενημερώνουμε για το ποσό αυτό στις παρατηρήσεις του ξενοδοχείου κάτω από την πολιτική ακύρωσης, στην σελίδα την πληρωμής.
-
Χρεώνομαι με τέλη κράτησης από το Airshop;
Όχι, σας προσφέρουμε εντελώς δωρεάν την μηχανή αναζήτησής και κράτησης ξενοδοχείου σε περισσότερα από 103.000 καταλύματα σε όλο τον κόσμο. Η χρέωσή σας είναι η τιμή του δωματίου που επιλέγετε για την διαμονή σας και δεν υπάρχουν επιπλέον τέλη κράτησης από εμάς.
-
Τι σημαίνει πληρωμή Online;
Το πληρωμή Online σημαίνει ότι πληρώνεται στην εταιρεία μας. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής εξαρτώνται από την πολιτική ακύρωσης του δωματίου που επιλέγετε. Σε περίπτωση δωρεάν ακύρωσης μπορείτε να πληρώσετε είτε με πιστωτική / χρεωστική κάρτα, είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε στα γραφεία μας, εντός 72 ωρών από την πραγματοποίηση της κράτησής σας. Στην περίπτωση της μη επιστρέψιμης τιμής οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι μόνο με πιστωτική / χρεωστική κάρτα.
-
Ποιοι είναι οι τύποι κάρτας με τους οποίους δέχεστε πληρωμές;
Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες των οργανισμών Visa, (χρεωστικές/πιστωτικές/προ πληρωμένες) MasterCard, (χρεωστικές/πιστωτικές/προ πληρωμένες) Maestro, American Express, Diners.
-
Πότε χρεώνετε η χρεωστική/πιστωτική μου κάρτα;
Η διαδικασία χρέωσης αρχίζει μόλις πατήσετε το κουμπί " Πληρωμή " στην σελίδα μας και αφού έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης και την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου. Ζητάμε προέγκριση από την Τράπεζά σας για την συνολική αξία των δωματίων και των διανυκτερεύσεων που θέλετε να κρατήσετε. Μετά την επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο προχωράμε σε τελική δέσμευση του ποσού και σας εμφανίζουμε την σελίδα επιβεβαίωσης για την αγοράς σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο, και ενώ η προ έγκριση από την κάρτα σας είναι επιτυχής, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αγορά σας, στέλνουμε αυτόματα αίτημα στην τράπεζα σας με ακύρωση της προ έγκρισης. Η προ έγκριση σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί χρέωση της κάρτας σας για το συγκεκριμένο ποσό, αλλά δέσμευση του. Αυτό σημαίνει ότι από πλευράς μας έχουμε ζητήσει αποδέσμευση του ποσού από την κάρτα σας. Η αποδέσμευση πραγματοποιείτε από την Τράπεζά σας ως εκ τούτου οι εσωτερικοί κανονισμοί της εκάστοτε τράπεζας είναι αυτοί που ορίζουν τον ακριβή χρόνο αποδέσμευσης του ποσού από την κάρτα σας.
-
Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάρτα η οποία δεν είναι στο όνομά μου για την πληρωμή;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάρτα η οποία δεν είναι στο όνομά σας για την ολοκλήρωση της κράτησης των δωματίων. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει υποχρεωτικά να περαστούν τα στοιχεία επικοινωνίας του κατόχου της κάρτας καθώς είναι πιθανό κάποιο από τα στελέχη της εταιρείας μας να επικοινωνήσει με τον νόμιμο κάτοχο της κάρτας για την επιβεβαίωση της συναλλαγής.
-
Δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία χρέωσης της κάρτας μου, τι πρέπει να κάνω;
Όταν μια διαδικασία χρέωσης δεν ολοκληρώνεται, σας εμφανίζουμε μήνυμα με τις πιθανές αιτίες στις οποίες μπορεί να οφείλετε το γεγονός αυτό. Σε περίπτωση που το μήνυμα απόρριψης προέρχεται από την τράπεζα του καρτούχου, θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με την τράπεζα από την οποία έχετε εκδώσει την πιστωτική / χρεωστική σας κάρτα ώστε να σας ενημερώσουν για τον ακριβή λόγο απόρριψης.
-
Όταν επιλέγω πληρωμή στο ξενοδοχείο πότε χρεώνομαι;
Με την επιλογή πληρωμή στο ξενοδοχείο η πληρωμή σας γίνετε στο ξενοδοχείο απ ευθείας χωρίς καμιά χρέωση από το Airshop. Για την ολοκλήρωση της κράτησής σας θα σας ζητηθεί νούμερο πιστωτικής κάρτας και θα γίνει έλεγχος από το ξενοδοχείο αν η κάρτα είναι σε ισχύ παίρνοντας προ έγκριση για 1 Euro και εν συνεχεία γίνεται ακύρωση της προέγκρισης. Η τελική χρέωση από το ξενοδοχείο θα γίνει ανάλογα με την πολιτική ακύρωσης του τύπου δωματίου που επιλέξατε.
-
Μπορώ να πληρώσω το ξενοδοχείο με διαφορετική πιστωτική κάρτα από αυτή που χρησιμοποίησα για να κάνω την κράτησή μου;
Ναι, τις περισσότερες φορές το ξενοδοχείο δέχεται η πληρωμή να γίνει με άλλη πιστωτική κάρτα ή με μετρητά. Βεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο δέχεται πληρωμή με τον τύπο της νέας κάρτας ή με μετρητά.
-
Πόσο ασφαλές είναι να περάσω τα στοιχεία της κάρτας μου στην ιστοσελίδα σας;
-
Αν κάνω κράτηση και δεν προλάβω να πληρώσω μέσα σε 72 ώρες τι γίνετε;
Σε περίπτωση που δεν λάβουμε την πληρωμή σας μέσα σε 72 ώρες η κράτησή σας ακυρώνετε αυτόματα και σας στέλνετε ένα e-mail ακύρωσης. Σε περίπτωση που θέλετε παράταση των 72 ωρών παρακαλώ επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο 8011 111 222 ή στείλτε μας το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση
support@airshop.gr Κατόπιν συνεννόησης με τα ξενοδοχείο θα σας ενημερώσουμε για την έγκριση του αιτήματός.
-
Μπορώ να κάνω κράτηση μέσω τηλεφώνου ή με e-mail;
Ναι, μπορείτε με οποιοδήποτε τρόπο θεωρείτε εσείς καλύτερο. Η ομάδα τηλεφωνικής υποστήριξης του Airshop είναι πρόθυμη να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά στο 8011 111222 ή με e-mail στην διεύθυνση
support@airshop.gr
-
Πως μπορώ να καταλάβω ότι η κράτησή μου έχει επιβεβαιωθεί;
Θα πρέπει να εμφανιστεί στην οθόνη σας η σελίδα της επιβεβαίωσης. Η σελίδα αυτή εμφανίζεται μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της πληρωμής σας και περιλαμβάνει των κωδικό της κράτησης σας, την κατάσταση της κράτησής σας και όλα τα στοιχεία επισκεπτών, επικοινωνίας και πληρωμής που έχετε περάσει στο προηγούμενο βήμα. Παράλληλα στο e-mail σας θα λάβετε την κράτησή σας με τα ίδια ακριβώς στοιχεία.
-
Βλέπω στην σελίδα επιβεβαίωσης ότι έχω καταχωρήσει λάθος το e-mail μου, τι κάνω;
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, απλά καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης ξενοδοχειακών κρατήσεων στο 8011 111222 ή στείλτε μας e-mail στο
support@airshop.gr αναφέρετε το σωστό e-mail και εμείς θα σας το στείλουμε στην σωστή διεύθυνση.
-
Βλέπω στην σελίδα επιβεβαίωσης ότι έχω κάνει λάθος στις ημερομηνίες για την κράτησή μου, τι κάνω;
Σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε πολύ άμεσα μαζί μας ακριβώς την στιγμή που θα δείτε τις λάθος ημερομηνίες τόσο στην σελίδα επιβεβαίωσης όσο και στο e-mail επιβεβαίωσης. Θα επικοινωνήσουμε με το ξενοδοχείο και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την αλλαγή στις σωστές ημερομηνίες. Είναι κάτι όμως που δεν εξαρτάτε από εμάς, εξαρτάτε τόσο από την πολιτική ακύρωσης του συγκεκριμένου δωματίου που επιλέξατε, από τους όρους του ξενοδοχείου και από την διαθεσιμότητα που θα υπάρχει στις νέες ημερομηνίες.
-
Έχω κάνει κράτηση αλλά δεν έχω λάβει το e-mail επιβεβαίωσης, τι κάνω;
Εάν δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης, ίσως να οφείλεται σε ορθογραφικό λάθος της καταχωρημένης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης ή να αποθυκεύτηκε στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας. Ελέγξτε τον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Spam/Junk) και αν πάλι δεν μπορείτε να βρείτε το e-mail επιβεβαίωσης επικοινωνήστε μαζί μας.
-
Μπορώ να ακυρώσω μία κράτησή μου στο ξενοδοχείο;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε μία κράτηση σας, στέλνοντας μας την αίτησή σας στο e-mail
support@airshop.gr αναγράφοντας των κωδικό κράτησης του Airshop, το ξενοδοχείο και τα δωμάτια που θέλετε να ακυρώσετε.